מה היתרונות בהתקנת עמדת טעינה ביתית?

עמדת טעינה מספקת המון יתרונות לבעלי רכבים חשמליים, אם תנסו לשאול בעלים של רכב חשמלי איך הוא היה מסתדר ללא עמדת הטעינה הביתית שלו.

רוב הסיכויים שהתשובה הייתה "לא מצליח להסתדר".

להיות בעל רכב חשמלי ללא עמדת טעינה, יכול להוביל לקשיים רבים בנסיעה שוטפת ברכב.

הבאנו לכם מספר יתרונות בולטים:

  • נוחות מרבית – עמדת הטעינה הביתית היא מוצר שבא לשפר את איכות החיים של בעלי הרכב החשמלי ולהפוך אותם לקלים ופשוטים יותר. בעל רכב חשמלי ללא עמדת טעינה, תלוי כל הזמן בפתרונות טעינה חיצוניות, כמו עמדת טעינה ציבורית למשל. אך במקרה שממהרים לעבודה בבוקר ואין הרבה זמן, לגלות שאין הרבה סוללה וצריך לעצור בדרך במשך 20 דקות, מבינים שעמדת טעינה ביתית הוא חלק בלתי נפרד.
  • מחיר – ברור לכולנו שנסיעה ברכב חשמלי זולה יותר מנסיעה ברכב עם מנוע בעירה, אך גם בטעינה חשמלית יש סוגי טעינה ומחירי טעינה שונים. עמדות טעינה ביתיות הן זולות בטעינה בעמדות ציבוריות מהירות. כך שאת המחיר הכי נמוך על הנסיעה משלם בעל עמדת טעינה ביתית.
  • סוללה בריאה יותר – נכון שסוללות הליתיום המותקנות כיום ברכבים חשמליים עמידות מאוד, אך יש מספר דברים שיכולים לשמור על הסוללה לטווח ארוך. אחד מהם הוא טעינה בעמדת טעינה ביתית. טעינה בעמדות מהירות באופן קבוע יכול לגרום לנזק לסוללה בשימוש מתמשך. לעומת זאת בעמדת טעינה ביתית המתח נמוך יותר ומונע התחממות של הסוללה ונזקים בטווח הארוך.

אין ספק שעמדת טעינה ביתית משתלמת מאוד ומביאה המון יתרונות לבעליה, צרו אתנו קשר עוד היום לתיאום התקנה עם המתקינים הטובים בארץ ובמחיר שווה לכל כיס.

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

ליצירת קשר, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עוד בנושא

    שאלות ותשובות

    אנחנו עונים - אתם שואלים
    האם אני יכול להתקין עמדת טעינה בבית?
    בהחלט! עמדות טעינה ביתיות הופכות פופולריות יותר ויותר. יהיה עליך לוודא קיבולת חשמלית נאותה, התאמת מיקום, ובמידת הצורך, להתייעץ עם חשמלאי לקבלת סיוע בהתקנה.
    כיצד אוכל לבחור את עמדת הטעינה המתאימה לצרכים שלי?
    צריך לשקול גורמים כגון מהירות טעינה, תאימות לרכב החשמלי שלך, אפשרויות קישוריות וכל תכונות נוספות כמו יכולות טעינה חכמה. זה גם חיוני לעמוד בתקנות ובתקני בטיחות מקומיים.
    מדוע כדאי לי להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי?
    התקנת עמדת טעינה בבית או בעסק מאפשרת טעינה נוחה ומהירה של כלי רכב חשמליים, קידום קיימות והפחתת התלות במקורות דלק או במקורות חשמל חיצוניים.
    קידום אתרים ובניית אתרים קידום אתרים ובניית אתרים

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ליצירת קשר, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר